Mart 2010

INFO O PROJEKTU 101 RAZLOG ZAŠTO GLASATI ZA ŽENU

TPO Fondacija u saradnji sa INFOHOUSE, Fondacijom CURE i 10 NVO-a iz BiH implementira projekat 101 razlog zašto glasati za ženu u 36 gradova i 105 ruralnih sredina u BiH. Projekat se realizira uz podršku Švicarske agencije za razvoj i saradnju (SDC), Fondacije Heinrich Böll i Friedrich-Ebert-Stiftung.
Jedan od ciljeva projekta je da se bosanskohercegovačkoj javnosti pokaže koje su prednosti uključenja žena u politički život ali i posljedice njihovog isključenja iz donošenja odluka po društvo, ali i po same žene. Sredinom marta su započele pripreme za projekat, a 15. aprila će biti održana prva press konferencija na kojoj će javnosti biti predstavljen plan aktivnosti u narednih 7 mjeseci kampanje i edukacije žena. Iako bosanskohercegovački ustavno-pravni okvir garantira jednaka prava ženama i muškarcima, u praksi su žene zatupljene sa 17% u političkom životu.

Da bi se takva slika promijenila i unaprijedio status žena u politici, TPO Fondacija, INFOHOUSE, Fondacija CURE i 11 loklanih NVO-a će provoditi do sada najveću kampanju putem medija i edukacija za osvještenje javnosti o važnosti glasanja za žene i imperativu da i same žene počnu glasati za žene.
Zahvaljujući lokalnim partnerima: Medica Zenica, Forum žena Bratunac, Vesta Tuzla, Asocijacija mladih BD Brčko, Lara Bijeljina, Udružene žene Banja Luka, Glas žene Bihać, UG Grahovo Bosansko Grahovo, Li-Woman Livno i Žena BiH Mostar, kampanja će obuhvatiti više od 20.000 km2 države, desetine medijskih kuća, oko 20.000 korisnika.
I čak 101 poznatu ličnost koja će dati svoje mišljenje na samo 1 pitanje koje još od prvih demokratskih izbora čeka odgovor: ZAŠTO GLASATI ZA ŽENU?

April će biti posvećen prikupljanju izjava 101 poznate osobe, finaliziranju promotivnog materijala te pokretanju državne medijske kampanje! U maju i junu pored velikog broja edukativnih radionica za direktnih 3000 korisnica iz više od 130 zajednica medijska kampanja će se nastaviti (tv i radio jinglovi, gostovanja, problematiziranje cilja kampanje u emisijama, snimanje i puštanje prvog video spota...) i poentirati javnim događajem - proglašenjem najboljeg od 101 razloga zašto glasati, datom od strane poznatih građana BiH.

>> Vise onašim partnerima na projektu..